Piše: C.R.

V letnem koledarju civilne religije politične korektnosti je mesec junij “mesec ponosa”, v katerem so homoseksualci, biseksualci, transseksualci in podobni v središču pozornosti. Podjetja so prepričana, da morajo biti naklonjena levičarskemu duhu časa. Primer je Lufthansa, ki je napovedala, da bo letalo Airbus A320neo, registrirano kot D AINY, “v naslednjih šestih mesecih postalo ‘Lovehansa’. Poleg tega napis na zunanji strani letala ni “Lufthansa”, temveč “Lovehansa” – napisan v barvah mavrice.

Tudi na strani letalske družbe na Facebooku je logotip z žerjavom poudarjen v mavričnih barvah. Med drugim lahko preberete tudi naslednje kičaste nesmisle:

“Ljubezen do potovanj, hrane, novih doživetij in drug drugega. Ljubezen nas vodi k raziskovanju neznanega. Ljubezen nas povezuje s svojim univerzalnim jezikom. Zato smo ponosni, da lahko naša letala predstavimo z livrejo #Lovehansa.”

Lufthansa prek tiskovnega oddelka sporoča: “Lufthansa je podjetje, ki se zavzema za odprtost, strpnost in raznolikost. S posebno barvo “Lovehansa” podjetje pošilja še en jasen signal in ta pomemben del svoje korporativne kulture jasno izpostavlja tudi navzven.”

Vendar pa politično korektna zabloda ni všeč številnim strankam družbe Lufthansa. Menijo, da bi se morala letalska družba osredotočiti na pomembnejše zadeve, kot so recimo odpovedi letov. Uredništvo Redaktionsnetzwerk Deutschland poroča o jeznih strankah, ki se zaradi kampanje “Lovehansa” počutijo zasmehovano. Na družabnih omrežjih na primer stranke želijo “dobre storitve in zanesljivost, ne pa pisanih letal”.

 

Ta članek je bil prvič objavljen na portalu ZUR ZEIT , ki je naš partner v EVROPSKEM MEDIJSKEM SODELOVANJU.