Piše: C.R.

Ali so “drag queens” klovni? Na prvi pogled se vprašanje zdi absurdno, vendar je vse prej kot to.

Ko izveš, da v Bordeauxu organizirajo “kabaret z zabavo za dojenčke” za otroke, stare od 0 do 3 let, kjer med ostalimi klovni nastopa tudi “drag queen”, se je vredno vprašati. Zabava bo 11. decembra ob 15.30 v Blonde-Vénus, “novem kabaretu, guinguettu, plesu in Covid-prijaznemu prostoru v iBoatu”, ki se je odprl oktobra 2020. Zadevni iBoat upravlja Trafic, kulturno združenje s sedežem v Bordeauxu, ki “razvija kulturne dejavnosti kraja” in je od mesta leta 2021 prejelo nepovratna sredstva v višini 44.000 EUR.

Na spletni strani Dice entertainment, kjer lahko vstopnice kupite prek spleta, lahko preberete, da je “ta dogodek namenjen otrokom, starim od 0 do 3 let (zanje brezplačen, za starše plačljiv)”. In tukaj je program: “Težko je biti otrok … in nikoli biti povabljen v kabaret! V podjetju Blonde Venus nameravamo to krivico popraviti. Pridite, otroci, danes popoldne gremo na prvo zabavo Cabaret Baby Party! Od 15.30 do 18.30 si predstave sledijo druga za drugo z enim samim ciljem: navdušiti in zabavati dojenčke (in da, tudi njihove starše!). Jenny Morgane James, vodja oddaje in mati, je ta koncept uvozila iz Združenega kraljestva. V prvi izdaji bo Clarrisa Donou predstavila več nastopov, gostje pa bodo La Maryposa – Drag Queen, sodobni klovn in ikona burleske – Mr and Mrs Mirrors, Dady Baby Dj … Prijavite svoje rezervacije! ”

Rekli mi boste, da imam svoj odgovor: napisano je črno na belem, “drag queens” so naši sodobni klovni. To v preprostem umu, kot je moj, takoj vzbudi pripombo: vse to je navsezadnje le cirkus! Zakaj torej ves ta moralistični pritisk, to vsesplošno zbujanje krivde, ki ga opravičuje stalno poglabljanje v “tragedijo” LGBTQI+ itd.?

Gre za “izobraževanje” s pomočjo cirkusa, klovnov in iger, katerega sublimno sporočilo ni nič drugega kot “spravi to skozi lobanjo, in čim prej, tem bolje”. Nedavni škandal v zvezi s kampanjo za pomlad-poletje 2023 luksuzne blagovne znamke Balenciaga, ki je bila predstavljena sredi novembra, je primer za to. Da bi se izognili obtožbam o skrajno desničarski zaroti, je tukaj tole, kar o tem pravi spletna stran revije Marie-Claire:

“Kaj je tisto, kar požge svet? Manekeni, ki so pravzaprav otroci, obkroženi s predmeti, se nanašajo na kontrakulturo BDSM (bondage, sado-mazohistično). Cilj so zlasti medvedki z usnjenimi pasovi in ovratnicami s ključavnicami. Številni uporabniki interneta so se nato obrnili neposredno na blagovno znamko, ki je bila hitro obtožena otroške pornografije in seksualizacije otrok. Blagovna znamka se je hitro opravičila in v zgodbi na svojem računu na Instagramu, ki je zdaj že izbrisana, zapisala: “Naše plišaste vrečke v tej kampanji ne bi smele biti predstavljene z otroki. Kampanjo smo takoj odstranili z vseh platform.”

Vsi vedo, da najprej oglaševalci nagovarjajo otroke, da bi lažje dosegli njihove starše.

Ta članek je bil prvič objavljen na portalu BOULEVARD VOLTAIRE, našem partnerju v EVROPSKEM MEDIJSKEM SODELOVANJU.